torsdag 1 november 2012

Stockholm


På söndag är de dax för sthlm igen.
Så denna helg blir de att plugga, men just nu tycker jag allt annat är viktigare. Men har läst lite iaf idag och blir mer ikväll. På måndag har vi prov på Huden-Anatomi, så kanske därför de är lite segt att plugga. Mycket konstiga ord och allt annat man ska komma ihåg. Men de går bra och mer och mer man läser så fattar man hur de går till.
Sen har vi ju även prov i manikyr nästa fredag. De känns iaf lite lättare, känns som jag har kolla på de.

Så mitt liv just nu består av plugg när jag inte jobbar. Just nu har de inte blivit så mycket jobb så de är tråkigt. Men hoppas på att nästa gång jag kommer tillbaka till Trysil att vinter är här och backarna är öppna så de kommer lite folk.


Så bilden ovan visar lite vad vi ska kunna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar