fredag 16 november 2012

Tillbaka efter en vecka i sthlm




Nu är jag tillbaka i vardagen efter skolan. Känner mig dock väldigt stressad, åker ju tillbaka till skolan snart igen. Under 1,5 vecka ska jag hinna plugga till tre prov. Så jag vet vad jag ska göra, plugga och jobba. Sen ska jag även hinna ta hand om mig själv, tyvärr är man inte allt för nyttigt när man tillbringar en vecka i resväskan när man är i sthlm. Vet att de är sjukt dåligt ursäkt men de är sanningen, gå mycket snabbare att köpa man som är färdig eller någon annan som lagar den åt en.

När jag åker ner till sthlm i December så har de redan gått en termin på skolan. Känns helt sjukt, bara tre kvar :) Känns verkligen som dom kommer gå lika fort. Känner mig så sjukt glad och lycklig över att jag tog tag i att plugg, dock har jag redan hittat en till utbildning jag vill gå. Men efter de så blir de paus i pluggande ett tag. Men ska aldrig säga aldrig, finns ju alltid något nytt att lära sig inom detta yrke.

Nu blir de att sätta sig med böckerna, ansiktsbehandling, vaxning och kemi så gäller denna gång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar