onsdag 31 oktober 2012

Ny utbildning


Nu är jag tillbaka efter en lång frånvaro.

I augusti i år så börja jag utbilda mig till Hud-Terapeut. Så två år fram över vet jag vad jag ska göra, läser på deltid därför tar de två år. Så en vecka i månaden tar jag min till Stockholm och går på skolan, dom andra tre veckorna jobbar jag som Spa-Terapeut. Så då får jag min praktik samtidigt som jag tjänar pengar.
Är väldigt nöjd över att jag tog tag i pluggande, har verkligen hittat det jag vill jobba med. Men jag är inte nöjd än. Tittar redan på nya utbildningar jag vill gå, så undra när man ska vara klar med allt man vill lära sig.

Om ni klickar på länken så ser ni vilken skola jag går på i Stockholm. Är super nöjd med skolan!!
http://www.beautyschool.se/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar