måndag 4 april 2011

Nya utmaningar på gång

aOm fyra veckor så börjar jag ett nytt äventyr inom de jag tycker om att göra. Ska öka på mina kunskaper och ska utbilda mig till spa-terapeut, ska bli rikigt kul och lära sig ännu mer om huden, massage och allt annat man kommer lära sig.
Jag hoppas att jag kommer att kunna hjälpa personen ännu mer inte bara när de gäller smink utan också vad dom ska använde för; rengöring, dag- nattkärm, ögonkärm, booster, ect.

Ja ni kanske förstår, jag har hitta mitt yrke jag brinner för och de känns underbart. Äntligen har jag hittat de jag vill jobba med och självklart kommer jag fortsätta utbilda mig inom spa. Finns några till utbildingar jag hittat, med tar ett steg i taget.


inom kort kommer de upp bilder på några sminkningar.

1 kommentar:

  1. Och det bästa av allt är att jag kommer att få rå om dig under de två månader du ska utbilda dig! :)

    SvaraRadera