torsdag 17 november 2011

Nytt smink till mig själv

Utbildning igår var riktigt bra, äntligen kan man hjälpa alla som vill ha bareMinerals ännu bättre. Fast att man har använt sminket länge själv så fanns det mycket man inte alls hade en aning om att de fanns eller att de skulle användas på ett annat sett eller så fick man bara ännu bättre tips till att vissa saker kan användas till mer än bara en sak.





på väg till mig




Innan jag visste att vi skulle på bareMinerals utbildning så beställde jag lite nytt smink. Efter gårdagen så vill jag har några saker till, så ja de är väl bara att göra ännu en beställning. Ingen bra att gå på massa utbildningar för plånboken, men för en själv så är bra. För man inser att man behöver lite mer saker för att resultatet på sminkningen ska bli så bra som man önskar. Så jag är riktig nöjd, för nu kommer dem man ska sminka eller bara ge tips bli ännu nöjdare.





det jag måste beställa







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar